Naar het Mdden-Oosten... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joost - WaarBenJij.nu Naar het Mdden-Oosten... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joost - WaarBenJij.nu

Naar het Mdden-Oosten...

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

26 April 2010 | Turkije, Istanbul

Met een leuke baan onder de kont is het niet gemakkelijk nog uitgebreid te reizen. Maar wel mogelijk! Het is gelukt drie en een halve week los van kantoor te raken (maar begrijp me niet verkeerd: kantoor is in mijn geval zeker geen rot plek om te zitten) en die tijd is net genoeg om van istanbul naar Cairo te reizen. Maar dan moet ik dus niet te veel treuzelen!

Gister ben ik in istanbul aangekomen en heb ik meteen al veel gezien en kebab gegeten. Vandaag de rest van de atracties bekeken. Alleen de Aya Sofai nog. Turken gooien hun grootste toerstentrekker gewoon dicht op maandag.

Morgenavond vertrekt de trein naar het zuiden. Dan mag ik lekker 20 uurtjes naar buiten kijken ('s nachts zal er wel niet veel te zien zijn). Het goede nieuws is: we're on the road again!