Naar het Mdden-Oosten... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joost - WaarBenJij.nu Naar het Mdden-Oosten... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joost - WaarBenJij.nu

Naar het Mdden-Oosten...

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

26 April 2010 | Turkije, Istanbul

Met een leuke baan onder de kont is het niet gemakkelijk nog uitgebreid te reizen. Maar wel mogelijk! Het is gelukt drie en een halve week los van kantoor te raken (maar begrijp me niet verkeerd: kantoor is in mijn geval zeker geen rot plek om te zitten) en die tijd is net genoeg om van istanbul naar Cairo te reizen. Maar dan moet ik dus niet te veel treuzelen!

Gister ben ik in istanbul aangekomen en heb ik meteen al veel gezien en kebab gegeten. Vandaag de rest van de atracties bekeken. Alleen de Aya Sofai nog. Turken gooien hun grootste toerstentrekker gewoon dicht op maandag.

Morgenavond vertrekt de trein naar het zuiden. Dan mag ik lekker 20 uurtjes naar buiten kijken ('s nachts zal er wel niet veel te zien zijn). Het goede nieuws is: we're on the road again!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Wereldreis 2007 en verder

Recente Reisverslagen:

08 November 2012

Genoeg doden in Moskou

26 Juli 2012

Kosovo en Albanie

25 April 2012

Lake Malawi

19 April 2012

Op naar de leeuw

14 April 2012

Naar 5896 meter hoogte
Joost

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 57702

Voorgaande reizen:

05 April 2007 - 31 December 2020

Wereldreis 2007 en verder

Landen bezocht: