Echt helemaal niks - Reisverslag uit Plougrescant, Frankrijk van Joost - WaarBenJij.nu Echt helemaal niks - Reisverslag uit Plougrescant, Frankrijk van Joost - WaarBenJij.nu

Echt helemaal niks

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

05 September 2010 | Frankrijk, Plougrescant

Het is zomer! Hester en ik hebben een huisje weten te bemachtigen aan de Bretangse kust. Vanuit de tuin hebben we uitzicht op zee. De bedoeling is dat Hester alleen maar uitrust van co-schappen lopen en dat ik lekker ga relaxen en alvast bijlees wat een duo-raadslidmaatschap inhoud.

Dat viel tegen. Vooral het met de auto in het dorp vers brood halen 's ochtends is een zware taak. Maar ook het "open haard aanmaken" en het koken zijn heftige verantwoordelijkheden. Gelukkig was er een afwasmachine, anders was het bijna geen vakantie geweest.

In tien dagen zijn we niet verder dan de supermarkt twee dorpen verderop gekomen. Ik heb twee keer een wandeling gemaakt langs de stoere, ruige kust. Bovendien waren er vier boeken die gelezen moesten worden over het raadswerk. Alles bij elkaar wordt het op die manier nog een heel zware vakantie. Doe mij maar een rondreis door verre oorden. Dan rust ik tenminste nog een beetje uit. ;-)

• 23 September 2010 - 10:20

Eveline En Rita:

zou bijna medelijden met je krijgen, begrijp ik dat je in Leiden als raadslid gaat optreden voor groen-links? Machtig man!!!